Poszukiwanie skutecznych metod wyróżnienia się na rynku związanym z nieruchomościami staje się coraz trudniejsze w obecnej sytuacji rynkowej. Prezentowanie samych domów czy działek to dziś trochę za mało, by zachęcić bardziej wymagających klientów. Doświadczenia pokazują, że polecany agent nieruchomości znacząco może poprawić swoje szanse na sukces, na przykład dołączając do jakiegoś programu partnerskiego związanego z projektami ogrodów. Współpraca w takiej formie daje możliwość zaoferowania klientom wartości dodanej, jaka często przesądza o wyborze konkretnej oferty.
W szczególności cenne to będzie w przypadku sprzedaży domów mających duże działki, gdzie ewentualny wygląd ogrodu będzie miał dużo znaczenia dla kupujących. Program partnerski daje takim agentom możliwość dostępu do profesjonalnych narzędzi wizualizacji i w pełni gotowych koncepcji ogrodowych, które wykorzystać można przy prezentowaniu nieruchomości. Bardzo praktyczną kwestią takiej współpracy będzie możliwość szybkiego reagowania na pytania kupujących które dotyczą kosztów i możliwości zagospodarowania terenu.
Dzięki statusowi partnera, agent oferować też może swoim klientom specjalne warunki i promocje na usługi projektowe, co jest dodatkowym argumentem przy negocjacjach. Warto zwrócić również uwagę na aspekt wizerunkowy – przynależność do programu partnerskiego świadczy o odpowiednim podejściu do obsługi klienta i znajomości podstawowych aspektów rynku nieruchomości. Przez taką współpracę agent poszerzyć też może swoją wiedzę o zagadnienia związane z projektowaniem ogrodów, co też się może przydać w czasie rozmów z klientami.
+Tekst Sponsorowany+